Tuesday 17 February 2015

Велика Епоха

Аліна Танько | Велика Епоха | Україна
17.02.2015
Сучасні сигарети є ще більш небезпечними, ніж раніше: незалежно від того, скільки ви палите, ризик виникнення хвороб як і раніше залишається високим і навіть більшим, ніж кілька років тому.

Виконувач обов’язків головного санітарного лікаря США представив доповідь щодо сучасного стану паління і нікотинової залежності у всьому світі. Зокрема, в ній ідеться, що сучасні сигарети з іще більшою ймовірністю, ніж раніше, можуть викликати рак легенів та інші небезпечні захворювання. В порівнянні з 60-ми роками ХХ століття, коли була опублікована перша доповідь головного санітарного лікаря, сьогодні курцям загрожує ще більша небезпека розвитку раку легенів.

Для більшості ці висновки є несподіваними, адже в світі спостерігається тенденція до відмови від паління і тепер викурюють менше сигарет.

Також в доповіді наголошується, що курцям з «багаторічним стажем» загрожують такі захворювання як ревматоїдний артрит, туберкульоз, ослаблення імунної системи, рак товстої кишки, рак печінки, діабет, імпотенція. Останні дослідження виявили, що паління викликає появу й нових захворювань — одну з форм сліпоти (вікова макулярна дегенерація). А у пасивних курців значно підвищується ймовірність інсульту.

Незважаючи на всі доводи міністрів охорони здоров’я, безліч людей у всьому світі не можуть кинути палити або відмовляються від паління лише на деякий час. Причина цього в тому, що паління — не просто звичка. У більшості випадків під цю залежність потрапляють люди з психічними відхиленнями: сьогодні вже науково обґрунтовано, що люди з психічними захворюваннями палять майже вдвічі більше і є більш залежними від нікотину, ніж люди, які не страждають від психічних розладів.

Ці люди також намагаються відмовитися від паління і за вдалих обставин можуть повністю і назавжди залишити цю згубну звичку, без будь-яких негативних наслідків.

Поширеність паління і тенденція до відмови від нього у здорових людей і людей з психічними захворюваннями детально вивчались вченими протягом кількох років. Психічне захворювання (у тому числі епізодичні невротичні та тривожні розлади) визначалося в амбулаторних умовах, а статус паління оцінювався за допомогою відповідей добровольців на запитання.

У числі інших факторів, що впливають на паління, враховувалися: стать, вік, раса, сімейний стан, освіта, зайнятість, дохід, місце проживання, страхова категорія.

Відмова від паління в період 2004–2011 рр. показала, що у людей без психічних захворювань рівень паління зменшився на 2,7%, а у тих, хто страждає психічними захворюваннями, — лише на 0,4%.

У другій частині дослідження вчені визначали вплив психіатричного лікування на відмову від паління. В експерименті взяли участь люди з психічними відхиленнями, які викурили більше ста сигарет протягом життя. В результаті виявилося, що при будь-якому лікуванні психічного здоров’я ймовірність відмови від паління збільшується. Однак при цьому амбулаторне лікування позитивно впливає на відмову від паління, а стаціонарне лікування — ні.

Ясно одне: відмову від паління потрібно починати з подолання психологічної залежності, а в деяких випадках — із серйозного психіатричного лікування. Хочеш бути щасливішим — кинь палити!
 
http://www.epochtimes.com.ua/health/achievements/palinnya-pov-yazano-z-rozladami-psikhiki-119479.html

1 comment:

  1. Привіт всім, я Лінда Гаррі зі Сполучених Штатів, мені діагностували хворобу Паркінсона більше 6 років, що змусило мене втратити роботу та мої стосунки зі своїм нареченим після того, як він виявив, що у мене Паркінсон, він відійшов від мене, і я намагався все можливе, щоб він залишався, але він нехтував мною, поки мій друг з Великобританії не сказав мені великого цілителя, який відновить моє життя назад своїм потужним цілющим трав’яним ліком. потім він надіслав мені свою електронну адресу, щоб зв'язатися з ним- drimolaherbalmademedicine@gmail.com. і я швидко зв’язався з ним, і він сказав, що мій стан можна вирішити, що він буде лікувати хворобу негайно, лише якщо я можу прийняти довіру до нього і прийняти його умови, і я погодився, бо мені так потрібна допомога всіх значить, тому я зробив усе, що він мені доручив зробити. І дивно через два тижні він надіслав мені текст про те, що я повинен поспішати до лікарні на обстеження, що я справді зробив, я підтверджую від лікаря, що я зараз (PARKINSON NEGATIVE), мої очі наповнені сльозами і радістю, сильно плачу, тому що справді хвороба позбавила мене багатьох речей із мого життя. Це чудо, доктор Імолоа також використовує своє потужне фітотерапію для лікування таких захворювань: вовчак, виразка рота, рак у роті, біль у тілі, лихоманка, гепатит ABC , Сифіліс, діарея, ВІЛ / СНІД, хвороба Хантінгтона, прищі на спині, хронічна ниркова недостатність, хвороба Аддісона, хронічна біль, хвороба Крона, муковісцидоз, фіброміалгія, запальна хвороба кишечника, грибкова хвороба нігтів, хвороба Лайма, хвороба Целія, лімфома, майор Депресія, злоякісна меланома, манія, мелоргеостоз, хвороба Меньєра, мукополісахаридоз, розсіяний склероз, м'язова дистрофія, ревматоїдний артрит, хвороба Альцгеймера, парк ізонна хвороба, рак піхви, епілепсія, тривожні розлади, аутоімунна хвороба, біль у спині, спинний розлад, біполярний розлад, пухлина головного мозку, злоякісне захворювання, бруксизм, булімія, захворювання цервікального диска, серцево-судинні захворювання, новоутворення, хронічні респіраторні захворювання, психічні та поведінкові розлади, Муковісцидоз, гіпертонія, діабет, астма, запальний аутоімунно-опосередкований артрит. хронічні захворювання нирок, запальні захворювання суглобів, імпотенція, фетальний спектр алкоголю, дистимічний розлад, екзема, туберкульоз, синдром хронічної втоми, запори, запальні захворювання кишечника, рак кісток, рак легенів. зв’яжіться з ним на електронну адресу- drimolaherbalmademedicine@gmail.com. а також на whatssap- +2347081986098

    ReplyDelete